فَـداے سَرِتــ  نَباشہ غَمِـتــ

فَـداے سَرِتــ نَباشہ غَمِـتــ

تنهــــــــــــــایی مــــــــــــــــن
فَـداے سَرِتــ  نَباشہ غَمِـتــ

فَـداے سَرِتــ نَباشہ غَمِـتــ

تنهــــــــــــــایی مــــــــــــــــن

غریب

مادربزرگ...

گم کرده ام در هیاهوی شهر

آن نظر بند سبز را

که در کودکی بسته بودی به بازوی من

در اوین حمله ناگهانی تاتار عشق

خمره دلم

بر ایوان سنگ و سنگ شکست

دستم به دست دوست ماند

پایم به پای راه رفت

من چشم خورده ام...

من چشم خورده ام...

من تکه تکه از دست رفته ام...

                                                                                                               ▬ حسین پناهی ▬


نظرات 1 + ارسال نظر
LLLooVVVeee سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 14:25 http://lovee24.us.to

عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم!
از ته دل عیدتون مبارک
باعث افتخاره به منم سر بزنید
98618

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.